03.03.2011Jeremy
- Neserioznost jednání. Zboží přišlo v jiném obalu (jiná řada) než pro které bylo určeno. Zboží vypadalo jako by bylo nošené (poškrábaný spodní kryt hodinek, vrypy na řemínku)
Pořídil jsem si v akci hodinky Casio Wave Ceptor. Maloobchodní cena i aktuální cena v ostatních E-shopech byla o cca 1500Kč vyšší než v tomto obchodě. Neváhal jsem tedy a objednal jsem. Po zhruba 3 dnech běžného používání se mi začal samovolně rozepínat pásek (kovový tah), odnesl jsem tedy zboží do autorizovaného servisu (Fast ČR, pobočka Brno), ze kterého se mi za 14 dnů hodinky vrátily s posudkem, že jsem si poruchu způsobil sám a se zámkem hodinek bylo neodborně manipulováno, kolem něj jsou rýhy atp. Záruční opravu odmítli a navrhli mi opravu výměnou pásku za 1200Kč. Žádal jsem tedy hodinářství e-mailem o vyjádření a návrh na další postup. Do dnešního dne jsem nedostal vyrozumění, hrají si na mrtvého brouka. Dal jsem si tedy hodinky na vlastní náklady opravit u konkurenčního hodinářství, kde mi vyšli maximálně vstříc a dokonce mi chtěli po prohlídce hodinek zpracovat odborný posudek pro firmu FAST. Toto chování hodinářství Tovys mě mírně řečeno zarazilo a rád bych věřil, že zmíněná akční sleva nebyla předem vykoupena známou vadou výrobku.